Wednesday, January 23, 2013

Work

Nadal u mnie tak jak pisalam poprzednio. Jestem bardzo wdzieczna za wszystkie bardzo cieple komentarze. Zawsze czytam i robi mi sie przyjemnie. DZIEKUJE!
U nas bardzo zimno wiec probowalam zdjec w domu. Sciany u mnie maja  jasny kolor i troche sie zlewam  ale taka to juz dola blondynki :)
Dzis zamiescilam dwie stylizacje takie do biura bardzo klasyczne. Dyskretnie probowalam dodac elementy motywu zwierzecego, koronki i odwazniejszego naszyjnika. Bardzo lubie sie tak ubierac uwazam, ze klasyka nigdy mi sie nie znudzi. Pozdrawiam wszystkich serdecznie i teraz to juz tylko aby do wiosny :)



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

39 comments:

  1. Do twarzy ci w niebieskim :)
    Przesylam troche sloneczka z Florydy!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh dziekuje za to slonce, bo mi potrzeba dosc mam zimy.

      Delete
  2. Idealne obydwa zestawy! Dokladnie wiesz w czym pieknie wygladasz, a do tego swietnie zestawiasz kolory i fasony:) Spodniczka z koronki - przepiekna!
    Powodzenia! Mam nadzieje, ze nastepny post pojawi sie duzo wczesniej niz dopiero wiosna;))) Pozdrawiam. Anka

    ReplyDelete
  3. Obydwa zestawy są piękne, choć ten pierwszy z błękitem wysuwa się na prowadzenie :)

    ReplyDelete
  4. Jak miło Cię widzieć!!!!! :D :)
    Oby częściej! Ale cieszmy się tym co mamy! A mamy piękne niebieskości (kolor dla błękitnookich blondynek obowiązkowy)! I podoba mi się ta ścienna ozdoba!
    Buziaki dla Ciebie:* :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tez ta ozdobe lubie i trafila mi sie na przecenie :)

      Delete
  5. Aniu, pięknie wyglądasz, obie stylizacje śliczne ale w tej niebieskiej bluzeczce to po prostu miodzio...pozdrawiam Cię cieplutko...powodzenia...

    ReplyDelete
  6. No nareszcie!brakowało na m twojego uśmiechy i pozytywnych wibracji.
    Mam nadzieje ze już powoli się wszystko poukładało i ... Ze będziesz częściej u nas gościć !
    A Stylizacje ... Dojrzałe , odpowiedzialne , ale właśnie dzięki dodatkom nie nudne !
    Pozdrawiam najserdeczniej !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaaa tak wogóle to chyba wywołałam dziś twojego posta piekąc pumpkin bread wg twojego przepisu ... Już pachnie ale jeszcze stygnie ;)

      Delete
    2. Ja juz dawno nie robilam chyba wiec juz czas stanac przy kuchni :)

      Delete
  7. wcale się nie zlewasz! ślicznie wyglądasz w obu zestawach! a tę bordową kieckę zabieram!:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ta spodnica jest swietna i streczowa, doskonale sie nosi.

      Delete
  8. You are gorgeous with these looks, both are beautiful. I love the color of the first sweater, and the stamping of the shoes. In the second, I skirt looks beautiful, especially the tissue, and the color scheme. Two outfits easy, elegant and attractive.

    ReplyDelete
  9. pięknie Ci w klasycznym stylu,wyglądasz jak studentka:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Margo usmechnelam sie od ucha do ucha oj chcialabym byc ta studenka :)

      Delete
  10. Ty śliczności!
    Oba zastawy ładne,ale niebieski koło twarzy-to jest to :) zreszta ładnemu we wszystkim dobrze :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Widzie, ze i tobie Gosiu niebieski tez sie podoba, zima potrzeba troche koloru.

      Delete
  11. Oba zestawy bardzo fajne. W niebieskim bardzo Ci do twarzy, a ta spódnica koronkowa jest wyjątkowo piękna :)

    ReplyDelete
  12. Obydwa zestawy piękne i bardzo eleganckie:))Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  13. Zestawy do pracy idealne. Widać klasę i profesjonalizm :-) Pozdrawiam .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak lubie najbardziej sie ubierac ale w jeansach tez sie pokazuje w pracy :)

      Delete
  14. Juz w pracy podejrzałam twój nowy post, ale nie miałam czasu pisać. Fajnie, że znów się pojawiłaś,wyglądasz świetnie na wszystkich zdjęciach, a sciana jest doskonałym tłem do sstylizacji, pozdrawiam cieplo, Aga

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czesc Agusiu bardzo chce sie pojawiac ale wszystko jeszcze u mnie daleko od spokoju

      Delete
  15. Ty zawsze jestem elegancka i ślicznie się uśmiechasz. Pierwszy i drugi zestaw super!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje Olu czerpie duzo inspiracji od ciebie :)

      Delete
  16. Bardzo klasycznie, bardzo pięknie i bardzo delikatnie z dodatkami. I moje ulubione włosy:)Taka piękna jasna ściana nie przetrwałaby póki co w moim domu:)Ściskam Aniu, mam nadzieję ze czujesz się ok?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asiu niedlugo ci odpisze na ten cieply i przemily email naprawde dodal mi duzo otuchy. U mnie tak samo jak bylo ale moje podjescie sie bardzo zmienilo wraca mi humor :)

      Delete
  17. Cześć Aniu! Bardzo miło Cię znów widzieć i Twój prześliczny uśmiech!
    podoba mi się połączenie paska i butów z pierwszego zestawu, lubię takie dopasowania wzorów. No i spódniczka koronkowa,ach jest piękna!
    Trzymaj się mocno, serdeczne pozdrowienia zasyłam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. No tak bezpiecznie, bo to praca :) Wraca mi usmiech na twarz i mam nadzieje, ze juz zostanie :)

      Delete
  18. Aniu, ty tak dlugo nam nie kaz czekac ;-)!!!Co chwile tu zagladam i z niecierpliwoscia czekam na ta dawke stylu plus energii ktora nam dostarczasz!!!Obie stylizacje super, a dla mnie pierwsza jest cudna!!!Ten odcien niebieskiego jest dla Ciebie stworzony, w polaczeniu ze spodniczka i tymi bucikami BOMBA!!!Pozdrawiam i zycze sil!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czesci kochana no ja tez sie ciesze, ze wracam i checi mi wracaja, ciesze sie, ze ci sie stylizacje podobaja. Jak tam u ciebie duzo sniegu?

      Delete