Thursday, December 19, 2013

Christmas Time

Uwielbiam czas swiat ale musze sie przyznac tylko Bozego Narodzenia. Swiatelka, kolory, dekoracje, pysznosci moglabym tak trawc w tym magicznym czasie przez wieki.  Caly ten miesiec jest dla  mnie nie do ogarniecia. Tyle sie dzieje, ze czasami ciezko wybrac gdzie pujsc w czym uczestniczyc.
Dzis prezentuje wam zdjecia, ktorymi bylam rozczarowana. Zakupilysmy nowy aparat i niestety uczymy sie jak robic zdjecia. Nie wyszyly one dobrze  jesli chodzi o swiatlo jak rowniez przejrzystosc jest kiepska. Zdjecia byly robione podczas przyjecia swiatecznego od mojej corki z pracy. Tak, tak doczekalam sie, ze moje najstarsze dziecie zaprasza mame ze soba jako osoba towarzyszaca :). Dodalam rowniez zdjecia naszej choinki i uwaga chyba pierwszy raz przedstawiam na blogu nasza gwiazde suczke Moche :).
A teraz co do wygladu. Zdjecia w ogole nie oddaja przepiekengo charakteru tej bluzki. Ma ona duzo zloto-srebrnej nitki i cala sie mieni ale bardzo delikatnie. Dobralam do tego krotka czarna spodniczke ze wstawkami skorzanymi. Buty mialy byc wysokie szpilki, niestety sniezyca  byla okropna i nawet w garazu nie dalo sie przejsc sucha noga wiec pozostalam przy kozaczkach.
Kochani, swieta juz tuz, tuz wiec marzy mi sie dla nas wzystkich, zeby swieta uplynely nam w radosci, smiechu i atmosferze rodzinnej. Niezapominajmy tez o tych, ktorzy samotni, bezdomni, lub w jakis sposob dotknieci smutkiem lub klopotami. Czasmi wystarczy usmiech i slowo Wesolych Swiat :) Uciekam, bo sie zaczynam wzruszac :)






























Mam na sobie: bluzka/blouse Banana Republic, sodniczka/skirt Max Studio, kozaczki/boots bardzo stare/old, bizuteria/jewelry Michael Kors, Target, H&M, torebka/purse Calvin Klein.  

52 comments:

  1. Rzadko Aniu teraz coś dodajesz, więc tym bardziej miło widzieć Cie przed świętami , przed choinką :))
    Wygladasz ... Jak zwykle. Umiarkowanie z klasà i bardzo promiennie ! Spokoju w duszy , radości w życiu i dużo zdrowia ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. No wlasnie tak mi sie uklada :(. Czasami nawet zrobimy sesje a potem nie moge znalezc chwili wolnego, zeby zamiescic na blogu. Dziekuje ci Aniu, ze pamietasz, zagladasz i zawsze zostawisz mi przemily komentarz.

      Delete
  2. Lovely outfit :)

    New Post Up: http://beauty-fulll.blogspot.com/2013/12/pariscoming-my-new-shopping-destination.html

    ReplyDelete
  3. Kochana, my mamy apart od kilku miesiecy i ja do tej pory nie ogarniam czemu niekiedy zdjecia nie sa czyste i przejrzyste :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ten nowy aparat ma byc nowe i lepsza wersja starego ale tak unowoczesniczyli, ze nic nie mozemy znalezc.

      Delete
  4. Ślicznie wyglądasz Aniu, nauczysz się, trzeba czasu i cierpliwości, sunia cudo prawdziwe i śliczna choinka...pozdrawiam...buziaki...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Basiu, sunia to nasze oczko w glowie i do tego bardzo dobrze o tym wie :) rozpieszczona nieziemsko. Pozdrawiam sie serdeszcznie :)

      Delete
  5. Pięknie wyglądasz. Wg mnie zdjęcia są super. Szczególnie piękne jest pierwsze, na tle choinki. Jesteś taka promienna i nie wiadomo, czy blask bije od Ciebie czy od choinki. Masz piękną choinkę :)
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje Soniu, wlasnie o tobie myslalam, bo mi nie wyskakujesz mi w liscie czytajacych. Ide do ciebie :)

      Delete
  6. Wyglądasz naprawdę pięknie. Wszystkiego co najlepsze życzę na te Święta dla Ciebie i Twojej rodziny :)

    ReplyDelete
  7. Przepiękna choina i Ty pięknie wyglądasz na jej tle. Życzę spokojnych i radosnych Świąt :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Grazynko,choina sztuczna i sluzy nam juz dobre pare lat. Pozdrawiam cie serdecznie.

      Delete
  8. bardzo ciężko zrobić zdjęcia takim mieniącym się rzeczom...bluzeczka wygląda ślicznie, więc w realu jest pewnie jeszcze ładniejsza...choinka jak bajka, a piesio bardzo podobny do mojego Reksia:D
    Moc serdeczności przesyłam!!! Dużo zdrowia i radości Aniu:)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. To ja prosze o zdjecia Reksia na twoim blogu :)

      Delete
  9. kobieta z klasa :)a a ta bluzeczka musi byc naprawde pikna sadzac po Twoim opisie... wszystkiego dobreego dla Ciebie i Twoich bliskich

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iza bluzka jest naprawde cudna, niestety zdjecia tego nie oddaly. Pozdrawiam cie serdecznie.

      Delete
  10. Witam, dziękuje za odwiedziny i bardzo miłe słowa:) Ja też już jestem u Ciebie:) Podobnie jak Ty uwielbiam Boże Narodzenie.
    Życzę Ci spokojnych, rodzinnych i radosnych Świąt:):):) Cudownie wyglądasz!!!
    pozdrawiam gorąco Agnieszka
    http://namojgust.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Kurcze Dziewczyno skoro nie można oderwać oczu od tych "nieudanych" zdjęć; to wolę sobie nie wyobrażać Ciebie na udanych...:-); zarwę chyba dniówkę w pracy i będę siedział na Twoim blogu ;-).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha, ha :) jestes niesamowity! Ja nie mam niec przeciwko, zebys na moim blogu siedzial dzien i noc. Statystyki mi wzrosna :)

      Delete
  12. Alez ta choinka jest bajeczna i przepiękna!!!
    Zazdroszczę!
    A psinka cudowna,do wycałowana!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Do wycalowania, bo ladniutka ale charakterek niestety juz nie taki ladniutki :)

      Delete
  13. Aniu, radosnego świętowania. Choinka jest piękna, ale Ty przepięknie wyglądasz. Pozdrawiam ciepło!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja tez cie pozdrawiam I przepraszam, ze dopiero teraz sie odzywam.

      Delete
  14. ładnie wyglądaz.Wesołych Świąt

    ReplyDelete
  15. Aniu wyglądasz cudownie, a choinka śliczna ! Przepiękne foty, magia im towarzyszy haha:)
    Tobie również Wspaniałych Świąt, spokoju i wypoczynku przede wszystkim !:)
    Uściski

    ReplyDelete
  16. pięknie! świetne połączenie no i te cudowne zdjęcia!dodaję do obserwowanych..Wesołych Świąt!:*)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje Zoya, ja tez do ciebie wpadne.

      Delete
  17. Replies
    1. Ja tobie rowniez choc bardzo spoznione.

      Delete
  18. Moja droga wirtualna koleżzanko, zycze ci najwspanialszych świąt Bożego Narodzenia i wszystkiego naj w Nowym roku!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Agnieszko, dziekuje ci kochana a przede wszystkim za pamiec :)

      Delete
  19. Cudownie wyglądasz!! Piekna choinka!!

    ReplyDelete
  20. A d dlaczego ja nie widziałam tych zdjęć?
    Piękna, elegancka kobieta na tle ślicznej choinki!
    Bluzeczka jest cudowna, idealna na świąteczne dni.
    świetnie moja droga!

    Aniu, ja też uwielbiam święta, w moim przypadku
    swieta wiążą się z wizytą u rodziców, tak więc radość
    jest ogromna!
    Pozdrawiam Cię cieplutko i
    przesyłam najserdeczniejsze życzenia na
    ten Nowy 2014 Rok!
    buźka,
    Marta

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje, ci kochana za przemily komentarz I zyczenia.

      Delete
  21. Aniu wyglądasz fantastycznie! a ten reniferek no przeuroczy :)
    wszystkiego najlepszego na poświąteczny czas, a na ten Nowy Rok tylko wspaniałych zdarzeń, spełniających się marzeń i bezmiaru miłości

    ReplyDelete
    Replies
    1. Reniferek jest przeuroczy ale bardzo charakterny haha

      Delete
  22. mam nadzieje, ze Swieta udane :) Szczesliwego Nowego Roku!

    xxo

    ReplyDelete
  23. Love the reindeer dog. So cute

    www.highheelsandtutus.com

    ReplyDelete
  24. Ale ślicznie, dziewczęco :) i te efekty świetlne, bajka :)

    ReplyDelete
  25. hej, hej!!
    to znowu ja!
    co tam u Ciebie Aniu słychać!!
    brakuje Twojej osoby!!
    wszystko ok???
    buziaczki!
    Marta

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak wszystko ok, troche mialam zakrecenia ale juz wracam, dziekuje za pamiec kochana :)

      Delete
  26. Co tam słychać Aniu? Wracaj do nas:)))

    ReplyDelete