Thursday, December 19, 2013

Christmas Time

Uwielbiam czas swiat ale musze sie przyznac tylko Bozego Narodzenia. Swiatelka, kolory, dekoracje, pysznosci moglabym tak trawc w tym magicznym czasie przez wieki.  Caly ten miesiec jest dla  mnie nie do ogarniecia. Tyle sie dzieje, ze czasami ciezko wybrac gdzie pujsc w czym uczestniczyc.
Dzis prezentuje wam zdjecia, ktorymi bylam rozczarowana. Zakupilysmy nowy aparat i niestety uczymy sie jak robic zdjecia. Nie wyszyly one dobrze  jesli chodzi o swiatlo jak rowniez przejrzystosc jest kiepska. Zdjecia byly robione podczas przyjecia swiatecznego od mojej corki z pracy. Tak, tak doczekalam sie, ze moje najstarsze dziecie zaprasza mame ze soba jako osoba towarzyszaca :). Dodalam rowniez zdjecia naszej choinki i uwaga chyba pierwszy raz przedstawiam na blogu nasza gwiazde suczke Moche :).
A teraz co do wygladu. Zdjecia w ogole nie oddaja przepiekengo charakteru tej bluzki. Ma ona duzo zloto-srebrnej nitki i cala sie mieni ale bardzo delikatnie. Dobralam do tego krotka czarna spodniczke ze wstawkami skorzanymi. Buty mialy byc wysokie szpilki, niestety sniezyca  byla okropna i nawet w garazu nie dalo sie przejsc sucha noga wiec pozostalam przy kozaczkach.
Kochani, swieta juz tuz, tuz wiec marzy mi sie dla nas wzystkich, zeby swieta uplynely nam w radosci, smiechu i atmosferze rodzinnej. Niezapominajmy tez o tych, ktorzy samotni, bezdomni, lub w jakis sposob dotknieci smutkiem lub klopotami. Czasmi wystarczy usmiech i slowo Wesolych Swiat :) Uciekam, bo sie zaczynam wzruszac :)






























Mam na sobie: bluzka/blouse Banana Republic, sodniczka/skirt Max Studio, kozaczki/boots bardzo stare/old, bizuteria/jewelry Michael Kors, Target, H&M, torebka/purse Calvin Klein.  

51 comments:

  1. Rzadko Aniu teraz coś dodajesz, więc tym bardziej miło widzieć Cie przed świętami , przed choinką :))
    Wygladasz ... Jak zwykle. Umiarkowanie z klasà i bardzo promiennie ! Spokoju w duszy , radości w życiu i dużo zdrowia ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. No wlasnie tak mi sie uklada :(. Czasami nawet zrobimy sesje a potem nie moge znalezc chwili wolnego, zeby zamiescic na blogu. Dziekuje ci Aniu, ze pamietasz, zagladasz i zawsze zostawisz mi przemily komentarz.

      Delete
  2. Lovely outfit :)

    New Post Up: http://beauty-fulll.blogspot.com/2013/12/pariscoming-my-new-shopping-destination.html

    ReplyDelete
  3. Kochana, my mamy apart od kilku miesiecy i ja do tej pory nie ogarniam czemu niekiedy zdjecia nie sa czyste i przejrzyste :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ten nowy aparat ma byc nowe i lepsza wersja starego ale tak unowoczesniczyli, ze nic nie mozemy znalezc.

      Delete
  4. Ślicznie wyglądasz Aniu, nauczysz się, trzeba czasu i cierpliwości, sunia cudo prawdziwe i śliczna choinka...pozdrawiam...buziaki...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Basiu, sunia to nasze oczko w glowie i do tego bardzo dobrze o tym wie :) rozpieszczona nieziemsko. Pozdrawiam sie serdeszcznie :)

      Delete
  5. Pięknie wyglądasz. Wg mnie zdjęcia są super. Szczególnie piękne jest pierwsze, na tle choinki. Jesteś taka promienna i nie wiadomo, czy blask bije od Ciebie czy od choinki. Masz piękną choinkę :)
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje Soniu, wlasnie o tobie myslalam, bo mi nie wyskakujesz mi w liscie czytajacych. Ide do ciebie :)

      Delete
  6. Wyglądasz naprawdę pięknie. Wszystkiego co najlepsze życzę na te Święta dla Ciebie i Twojej rodziny :)

    ReplyDelete
  7. Przepiękna choina i Ty pięknie wyglądasz na jej tle. Życzę spokojnych i radosnych Świąt :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Grazynko,choina sztuczna i sluzy nam juz dobre pare lat. Pozdrawiam cie serdecznie.

      Delete
  8. bardzo ciężko zrobić zdjęcia takim mieniącym się rzeczom...bluzeczka wygląda ślicznie, więc w realu jest pewnie jeszcze ładniejsza...choinka jak bajka, a piesio bardzo podobny do mojego Reksia:D
    Moc serdeczności przesyłam!!! Dużo zdrowia i radości Aniu:)))

    ReplyDelete
  9. kobieta z klasa :)a a ta bluzeczka musi byc naprawde pikna sadzac po Twoim opisie... wszystkiego dobreego dla Ciebie i Twoich bliskich

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iza bluzka jest naprawde cudna, niestety zdjecia tego nie oddaly. Pozdrawiam cie serdecznie.

      Delete
  10. Witam, dziękuje za odwiedziny i bardzo miłe słowa:) Ja też już jestem u Ciebie:) Podobnie jak Ty uwielbiam Boże Narodzenie.
    Życzę Ci spokojnych, rodzinnych i radosnych Świąt:):):) Cudownie wyglądasz!!!
    pozdrawiam gorąco Agnieszka
    http://namojgust.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Kurcze Dziewczyno skoro nie można oderwać oczu od tych "nieudanych" zdjęć; to wolę sobie nie wyobrażać Ciebie na udanych...:-); zarwę chyba dniówkę w pracy i będę siedział na Twoim blogu ;-).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha, ha :) jestes niesamowity! Ja nie mam niec przeciwko, zebys na moim blogu siedzial dzien i noc. Statystyki mi wzrosna :)

      Delete
  12. Alez ta choinka jest bajeczna i przepiękna!!!
    Zazdroszczę!
    A psinka cudowna,do wycałowana!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Do wycalowania, bo ladniutka ale charakterek niestety juz nie taki ladniutki :)

      Delete
  13. Aniu, radosnego świętowania. Choinka jest piękna, ale Ty przepięknie wyglądasz. Pozdrawiam ciepło!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja tez cie pozdrawiam I przepraszam, ze dopiero teraz sie odzywam.

      Delete
  14. ładnie wyglądaz.Wesołych Świąt

    ReplyDelete
  15. Aniu wyglądasz cudownie, a choinka śliczna ! Przepiękne foty, magia im towarzyszy haha:)
    Tobie również Wspaniałych Świąt, spokoju i wypoczynku przede wszystkim !:)
    Uściski

    ReplyDelete
  16. pięknie! świetne połączenie no i te cudowne zdjęcia!dodaję do obserwowanych..Wesołych Świąt!:*)

    ReplyDelete
  17. Moja droga wirtualna koleżzanko, zycze ci najwspanialszych świąt Bożego Narodzenia i wszystkiego naj w Nowym roku!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Agnieszko, dziekuje ci kochana a przede wszystkim za pamiec :)

      Delete
  18. Cudownie wyglądasz!! Piekna choinka!!

    ReplyDelete
  19. A d dlaczego ja nie widziałam tych zdjęć?
    Piękna, elegancka kobieta na tle ślicznej choinki!
    Bluzeczka jest cudowna, idealna na świąteczne dni.
    świetnie moja droga!

    Aniu, ja też uwielbiam święta, w moim przypadku
    swieta wiążą się z wizytą u rodziców, tak więc radość
    jest ogromna!
    Pozdrawiam Cię cieplutko i
    przesyłam najserdeczniejsze życzenia na
    ten Nowy 2014 Rok!
    buźka,
    Marta

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje, ci kochana za przemily komentarz I zyczenia.

      Delete
  20. Aniu wyglądasz fantastycznie! a ten reniferek no przeuroczy :)
    wszystkiego najlepszego na poświąteczny czas, a na ten Nowy Rok tylko wspaniałych zdarzeń, spełniających się marzeń i bezmiaru miłości

    ReplyDelete
    Replies
    1. Reniferek jest przeuroczy ale bardzo charakterny haha

      Delete
  21. mam nadzieje, ze Swieta udane :) Szczesliwego Nowego Roku!

    xxo

    ReplyDelete
  22. Love the reindeer dog. So cute

    www.highheelsandtutus.com

    ReplyDelete
  23. Ale ślicznie, dziewczęco :) i te efekty świetlne, bajka :)

    ReplyDelete
  24. hej, hej!!
    to znowu ja!
    co tam u Ciebie Aniu słychać!!
    brakuje Twojej osoby!!
    wszystko ok???
    buziaczki!
    Marta

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak wszystko ok, troche mialam zakrecenia ale juz wracam, dziekuje za pamiec kochana :)

      Delete
  25. Co tam słychać Aniu? Wracaj do nas:)))

    ReplyDelete