Saturday, November 16, 2013

Loving Color Black


Po kolorowych stylizacjach natchnelo mnie ponownie na kolor czarny. Kiedy swiat otula zimno ja czuje sie dobrze w podstawowych barwach. Potem mi sie nudzi i znowu powracaja kolory i tak na przemian :). 
Czarny ma specjalne miejsce w mojej szafie. Lubie ten kolor za wiele jego zalet. Koniecznie musze wspomniec ze, ma wyszczuplajace wlasnosci, podkresla blond wlosy, pasuje do wszystkiego. Czesto bedac w sklepie tlumacze sobie , ze kolejnej bluzki w kolorze czarnym naprawde nie potrzebuje. 

Dzisiejsza stylizacja jest u mnie ostatnio czesto powtarzana. Szczegolnie polubilam sie ze spodniami, ktore sa jednym z nowszych nabytkow.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie i zycze milego weekendowego odpoczynku.























Mam na sobie: sweter/sweater H&M, kozaki/boots JC Penney, spodnie/pants JC Penney, bluzka/blouse Express, naszyjnik/necklace Tiffany and Co, torebka/bag Michael Kors

75 comments:

  1. dawno Cie nie widzialam, i dzisiaj pokazujesz sie w pelnej krasie , wygladasz przepieknie, niby nic niezwyklego, ale na Tobie prezentuja sie te rzeczy super Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. No mialam troche przerwy, troche mi sie nazbieralo roznych spraw i zawsze przyjemnosci musze odejsc na bok

      Delete
  2. Replies
    1. Tez ja tak traktuje :), pasuje do wszystkiego i bardzo wygodnie.

      Delete
  3. Aniu pięknie wyglądasz.Stylizacja na medal. Zwłaszcza spodnie i buty:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ciesze sie, ze ci sie spodobalo Grazynko, spodnie tez moje ulubione :)

      Delete
  4. Aniu, jak zwykle zachwycasz!!!Swietne spodnie i do tego te buty!!!Pozdrawiam serdecznie!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje kochana, buty kupione przez przypadek ale sprawdzaja sie.

      Delete
  5. piękny prosty zestaw ;)u mnie nowy

    ReplyDelete
  6. :Witam kolejną zwolenniczkę skórzanych spodni ;-). Fajnie w nich wyglądasz i mam nadzieję na kolejne stylizację z nimi ;-).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lubie je nosic, fajnie sie ukladaja i rozciagaja :). Pozdrawiam cie serdecznie.

      Delete
  7. Naprawdę ciekawy blog, miło się go czytało i oglądało. Zapraszam na mojego http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/ dopiero zaczynam bloggowanie, więc wszelkie rady mile widziane. Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  8. Bardzo ładny zestaw,świetna torebka:))

    ReplyDelete
  9. Czarny to elegancki kolor:)))a Ty stworzyłaś bardzo gustowny zestaw:)))ślicznie w nim wyglądasz:))Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  10. Miło Cię Aniu znów widzieć...ślicznie wyglądasz i jak zwyklę, pięknie uśmiechnięta...pozdrawiam...buziaki...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje Basiu, ale mam zakrecenie I znowu musze odsunac blogowanie na bardziej luzniejsze chwile

      Delete
  11. hej, hej!!
    super! każdą z rzeczy, które masz na sobie bardzo chętnie ugościłabym w swojej szafie!:)
    Bardzo lubię połączenie szarości i czerni i zimą bardzo chętnie sięgam po takie kolory.
    Na Tobie całość prezentuje się interesująco!

    PS. Właśnie rozglądam się za takimi spodniami! super!!

    Pozdrawiam Cię serdecznie kochana! buźka! M.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Marta bardzo mi milo, ze ci sie spodobalo szczegolnie, ze ja uwielbiam twoj styl :)

      Delete
  12. Witaj Aniu :))Ja też bardzo lubię skórzane spodnie ! AA szarości i czerń świetne :)
    Pięknie wyglądasz !!!
    Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  13. Skórzane spodnie nadają charakteru całej stylizacji.;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wlasnie o to mi chodzilo, zeby nie przesadzic ale zeby dodalo troche pieprzyka :)

      Delete
  14. Aniu, ten look świetnie do Ciebie pasuje ;)

    ReplyDelete
  15. Witaj Ąniu. Wyglądasz rewelacyjnie. Całość jest bardzo elegancka. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Powtarzam ten zestaw dosc czesto, szczegolnie bardzo dobrze sie w nim czuje :)

      Delete
  16. No Kochana, wyszczuplac to Cie nie musi..! Ale rzeczywiscie pieknie podkresla Twoj kolor wlosow i swietnie wyglada z szaroscia bluzki. Ja tez lubie czern. Spodnie masz genialne!
    Pozdrawiam Aniu! Anka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dlatego ten kolor taki uniwersalny I lubiany pozdrowiam cie serdecznie Aniu

      Delete
  17. Aktualnie też "zczerniałam" ,ale nie zeszczuplałam tak jak TY. Zazdroszczę i pozdrawiam.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ach z tym szczupleniem to raz do przodu raz do tylu. Ostatnio to co zgubilam to nadrobilam haha

      Delete
  18. Czy mnie się wydaje czy chudniesz z sesji na sesję :) albo czarny kolor bardzo zadziałał :) świetnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  19. widzę, że czarny kolor zadomowił się na wielu blogach, czyżby to nadchodząca zima tak "ciemno" nastraja :)? co nie zmienia faktu, że wyglądasz w tym zestawie fantastycznie i tak lekko z pazurem
    pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Do czarnego czesto wracam, bo to moj niezawodny kolor :)

      Delete
  20. to prawda, blondynkom w czerni jest wyjątkowo pięknie, a Ty jesteś tego najlepszym przykładem!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo zaluje, ze bialy i bez zuplenie mnie rozmywa. Za to czarny to jeden z moich najlepszych kolorow.

      Delete
  21. zdecydowanie moja kolorystyka <3 uwielbiam szarości i czernie , a spodnie są genialne ! Świetnie wyglądasz w tym secie ! jej musisz mi kiedyś koniecznie pokazać zdjęcie swojej córki :)

    pozdrawiam serdecznie !

    ReplyDelete
  22. po prostu klasa! Bardzo mi sie podoba! pozdrawiam i obserwuję:)

    ReplyDelete
  23. cudownie Ci w czerni! fantastyczna stylizacja!!! a torebka jest boska!!!
    wyglądasz zjawiskowo!!! masz niesamowite wyczucie stylu!
    jesteś piękna!!! aż ciężko oderwać od Ciebie wzrok ;)
    już dołączyłyśmy do grona Twoich obserwatorów.
    super blog, będziemy tu chętnie wracać!!!
    zapraszamy także do siebie,
    będzie nam bardzo miło, jeśli również dołączysz do grona naszych obserwatorów!
    pozdrawiamy ;)

    Alicja i Magda

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziewczny na serio :):):) ale przemily komentarz :)

      Delete
  24. Piekny, subtelny, prosty zestaw! Kocham takie, są takie wdzięczne, jak Twój!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olu, dzieki, ze zagladasz, ten zestaw stal sie ulubionmy juz nie wiem, ktory raz go powtarzam

      Delete
  25. super wyglądasz ! czerń jest zawsze ok :D
    zapraszam do siebie u mnie także "czarna" stylizacja ;)
    Pozdrawiam !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak czern to kolor, ktory zawsze pasuje i jest niezawodny.

      Delete
  26. ah Kochana, piekna stylizacja, slicznie stonowane kolory! lubie jak sie usmiechasz!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha, ha ja bardzo lubie sie usmiechac, Czlowiek wtedy czuje sie lepiej, razniej a i otoczenie odbiera usmiech za usmiech :)

      Delete
  27. Replies
    1. Dziekuje, wiesz czasami to mi trudno uwierzyc, ze to juz 40 i plus u mnie :)

      Delete
  28. Rzeczywiście czerń do Ciebie pasuje, świetnie podkreśla Twoje blond włosy :)) Skórzane spodnie są mega, dodają zadziora i charakteru całej stylizacji- super :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje, wlasnie o to mi chodzilo do zwyklych kolorow dodac cos, zeby stylizacja nabrala chrakteru :)

      Delete
  29. Pięknie Ci w tych kolorach, bardzo fajny zestaw.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asiu, dziekuje, ze zagladasz i ze ci sie podoba :)

      Delete
  30. Bardzo sympatyczny zestaw pasujący do Twojej sympatycznej buzi. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo sie ciesze, ze do mnie zajrzalas i ze spodobas ci sie ten zestaw. Ja tez cie pozdrawiam i lece popatrzec do u ciebie :)

      Delete
  31. swietna, stonowana stylizacja :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  32. Co tam u Ciebie moja Droga słychac ??? Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  33. Co tam u Ciebie moja Droga słychać? Pozdrawiam :-)

    ReplyDelete