Sunday, January 6, 2013

New Beginning

Wracam po przerwie. Dziekuje za emaile niestety tak sie zlozylo, ze musialam odlozyc wszystkie przyjemnosci zyciowe na bok. Bardzo lubie przezentowac swoje stylizacje i brakuje mi tego kontatku za wami i blogiem no ale tak wszylo. Tytul tego postu ma zwiastowac wielkie zmiany w moim zyciu. Nie wiem jak czesto uda mi sie cos zamiescic i jak czesto bede mogla was odwiedzac. Mam jednak wielka nadzieje, ze wszystko sie po trochu ulozy i za pare miesiecy naprawde  bede mogla rozpoczac New Beginning. Pozdrawiam was wszystkich serdecznie i zycze wam w 2013 roku,  spelnienia wszelkich nadzieji . Dziekuje wszystkim za zyczenia swiateczne i noworoczne naprawde wszystko czytalam :)


















 
 
 

 



 
 
 
 

 

47 comments:

  1. Mam nadzieje Kochana, ze u Ciebie wszystko sie pouklada jak sobie zyczysz i bedziesz znowu czesto zaskakiwac mnie swoimi stylizacjami. Stesknilam sie za Toba i za nimi..;)
    Swietne, codzienne, wygodne i stylowe polaczenie czerni, skory i pasiakow:) Pieknie wygladasz! Pozdrawiam. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!!! Anka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje ci kochana bardzo mi milo, ze troche ci mojego blogowania brakowalo :)

      Delete
  2. Ślicznie Aniu wyglądasz, kurteczka super, mam nadzieje, że po zmianach będziesz miała więcej czasu na przyjemności ale rozumie, najpierw obowiązki, życzę Ci wszystkiego Naj! w Nowym 2013 Roku, przez pewien czas miałaś zablokowanego bloga i wyświetlało mi się, że tylko dla zaproszonych....jeszcze raz, powodzenia...pozdrawiam i buziaki zostawiam...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja tez mam nadzieje, ze wszystko sie ulozy i bede miala czas na przyjemnosci tak jak blog :)

      Delete
  3. Ja też mam nadzieję, że wszystko się ułoży i będziesz częściej, bo brak Twojego pięknego uśmiechu i tej pozytywnej energii, która działa nawet wirtualnie! :) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No jakos probuje ten umiech utrzymywac i pogode ducha ale nie jest latwo.

      Delete
  4. Zmiany w życiu są potrzebne. Czasami ich oczekujemy a czasami nas zaskakują. Mam nadzieję, że w Twoim przypadku przyniosą one same korzyści:-) Czekamy na Ciebie i niech to będzie dobry początek Pozdrawiam serdecznie :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tez mam taka nadzieje, ze co nas nie zabije to nas wzmocni :)

      Delete
  5. W nowym roku zmiany muszą być lepsze :) Super stylizacja :)

    ReplyDelete
  6. New is always better - taką mam zasadę :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  7. Glad to have you back again. I hope you have a happy new year. I love this outfit rocker, and a little hard. The sweater is beautiful and also boots. Thanks for sharing again.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Josep I missed blogging as well and I am happy to be back :) thank you for your sweet comment.

      Delete
  8. Miło Cię widzieć po przerwie :)
    Mam nadzieje, ze wszystko ułoży się po Twojej myśli.
    pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  9. Zyczę aby wszystko potoczyło się tak jak sobie tego wymarzysz :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  10. widać że świetnie się czujesz w swojej skórze
    dobrze, że wróciłaś :)

    ReplyDelete
  11. zmiany są w życiu niezbędne, nie zawsze jednak jesteśmy na nie gotowi...
    życzę Ci kochana aby ten nowy początek przyniósł za sobą spełnienie, radość i zadowolenie, aby wszystko potoczyło się tak jak tego pragniesz
    będziemy tu cierpliwie czekać na Ciebie i Twoje stylizacje

    ReplyDelete
    Replies
    1. No wlasnie nie jestesmy na nie gotowi ale musimy sobie znimi poradzic.

      Delete
  12. A właśnie myślałam o Tobie ostatnio :)
    Trzymam kciuki za pomyślne rozwiązanie spraw, które tego wymagają, a Tobie życzę siły do zmagania się z nimi :)

    Zestaw w klimacie rockowym - mam słabość do skórzanych kurtek :)
    Pozdrawiam cię CIEPŁO :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja mam slabosci do noszenia paska na biodrach przypomina mi to moje mlode lata 80te a teraz tez zuwazylam ze noszenie tak paska zakrywa brzuszek :)

      Delete
  13. Swietnie wyglądasz, nigdy nie przestawaj się uśmiechać ;)
    Szczęścia w Nowym Roku ;)

    ReplyDelete
  14. Jak dobrze Cię widziec, nie wiem co się działo, ale przez ostatnie kilka dni nie mogłam wejśc na twojego bloga, tym bardziej się cieszę że usterki jakie były znikły :)
    Nie jesteś osamotniona ...u mnie stary rok zakończył się nie najlepiej, a Nowy rozpoczęłam równie fatalnie i nie wiem co dalej, jak to się wszystko potoczy:(

    Ale TY kochana wyglądasz wspaniale, świetny zestaw ...a siła w Twoim uśmiechu wielka!:)
    Życzę Ci aby wszystko znalazło dobre zakończenie i pomyślnie się poukładało z korzyścią dla Ciebie, abyś odzyskała spokój i siłę na to by isc dalej :* Ściskam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje ci kochana za cieple slowa to naprawde duzo dla mnie znaczy :)

      Delete
  15. powodzenia wobec tego Aniu,spełnienia wszystkich zamierzeń :-)
    realizuj się a w miarę możliwości wpadaj i opowiadaj co u Ciebie!
    pięknie wyglądasz:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje i napewno bede wpadac, bo blog to moja odskocznia :)

      Delete
  16. WSZYSTKIEGO DOBREGO W NOWYM ROKU!
    NIECH CI SIĘ WSZYSTKO POUKŁADA!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziejuje ci Gosiu tobie tez zycze wszystkiego co najlepsze w nowym roku :)

      Delete
  17. Wyglądasz świetnie i mam również nadzieję że wszystkie sprawy dobrze się ułożą:))Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  18. Bardzo fajny zestaw, podoba mi się! U mnie podobna listonoszka, tylko od Tommy'ego :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moja listonoszka ma juz swoje lata ale zawsze do niej wracam to byl dobry zakup

      Delete
  19. Aniuuuuuuuuu!!!!!Kochana nareszcie:-) zagladalam tu co chwile I tak myslalam,ze cos sie dzieje Bo cicho bylo:-( Brakowalo mi tego usmiechu i energii Twojej!!!! Nie znikaj prosze bo blogosfera robi sie smutna:-(!!! Zycze sily na nadchodzace badz juz zachodzace zmiany:-)!!!pozdrawiam:-)!!!!

    ReplyDelete
  20. Cześć Aniu!
    Nie wiem jakim cudem, ale przegapiłam ten post. Zaglądałam wcześniej, ale blog był niedostępny i niepokoiło mnie co się stało.
    Ogromnie się cieszę, że Ciebie widzę, czytam.
    Życzę Ci, by wszystko się naprostowało! Wiele siły, cierpliwości, wiary i ZDROWIA dla Ciebie i reszty Twoich bliskich.
    Niech moc będzie z Tobą !!!

    Uściski serdeczne zasyłam i mam nadzieję, że od czasu do czasu( jeśli nie możesz często) napiszesz wpis i pokażesz się na tym blogu!

    ReplyDelete
  21. O, widzę, że nie tylko ja poddałam się magii Nowego Roku i planuję zmiany;) Życzę Ci wszystkiego co najlepsze w tym Nowym Roku 2013, zdrowia, szczęścia, radości i wielu wpisów na blogu!;) Kurtka świetna, z charakterem, a Twój uśmiech piękny:)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowego posta,
    Pyzoletka

    ReplyDelete
  22. Mam nadzieje, ze wszytko ułoży się po Twoje myśli i znajdziesz czas na pasje i przyjemnosci,
    Wszystkiego dobrego życzę.
    Pozdrawiam serdecznie Ewa

    ReplyDelete
  23. Tak ostatnio obsesyjnie o tobie myślę i wpadlam zobaczyć czy nic nowego nie dodałaś, sciskam mocno i pozdrawiam. Wszystkiego dobrefo w nowym roku!

    ReplyDelete
    Replies
    1. wybacz mi, ze nie zagladam ale tam mi sie teraz uklada......

      Delete
  24. tak się czasami w życiu układa...mnie ostatnie miesiące dały trochę popalić...też nie mogłam blogować regularnie...
    mam nadzieję, że ułoży Ci się wszystko tak jak sobie wyobrażasz:))
    Pozdrawiam gorąco z zimnej i zasypanej śniegiem Polski:D

    ReplyDelete