Friday, August 23, 2013

Neon

Rok akademicki juz sie u nas oficjalnie rozpoczal. Corka miala pierwsze zajecia wczoraj i oznamila, ze jej sie podoba :).  Szkoly srednie zaczynaja sie od poniedzialku i tu juz niestety zadnego entuzjazmu nie bylo ze strony mojego syna. No to pogadalam a teraz.......
A teraz przechodzimy do mody.
No tak  i mnie spodobaly sie elementy neonowe. Po czasie ale u mnie tak czesto musze sie napatrzec, przkonac i wtedy dzialam :).  Ta bluzka tak naprawde jest seledynowa i bardzo neoniasta ale na zdjeciach wyszla zolta.
Od czasu do czasu postanowilam wrzucac moich ulubiencow lub nowosci w szafie do mojego kancika roznosci. Chce sie z wami kochani podzielic tym co lubie, co sie u mnie sprawdzilo i ogolnie jest stosowane przez lata. Tak juz mam, ze jak cos polubie to jestem wierna :) Dzis jeszcze nic nie dodaje, bo zdjecia dopiero beda robione ale mam tyle rzeczy, ktore chce wam pokazac.     
U mnie nadal ciepluko pogoda poprostu cudna.
Pozdrawiam wszystkich i zycze milego tygodnia/weekendu.




 












 













Na sobie mam: spodnica/skirt Banana Republic, buty/flats H&M, torebka/bag Michael Kors

84 comments:

  1. :-).Balerinki fajne do tego cały zestaw jest milusi . Co do "sfałszowania" kolorów-wiesz;czasem tak jest przy lampie błyskowej;potrafi "oszukać" kolory i wychodzą inne odcienie;duży wpływ na efekt końcowy ma też to czy robimy zdjęcie pod światło.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mariusz no wlasnie zupelnie kolor nie wyszedl a taki pekny sledynek tyle pieprzyka dodaje do tej szarosci.

      Delete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. Ja też się zaskoczyłam,że podobają mi się neony :) Jedną bluzeczkę zakupiłam -ale nie więcej,nie wiadomo co będzie za rok :)
    Pozdrawiam Cię kochana!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja myslalam, ze to dla mlodych haha ale i tym starszym tez mozna maly elemencik przemycic :)

      Delete
    2. GOSIA GDZIE TY JESTES, TWOJ BLOG ZNIKNAL :(

      Delete
  4. Świetny zestaw, neony, ale stonowane resztą zestawu. I bardzo podoba mi się pomysł pokazywania 'ulubieńców'. Już nie mogę się doczekać.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja lubie jak inne osoby pokazuja co sie u nich sprawdza, tak wpadlam na pare naprawde szczegolnych rzeczy.

      Delete
  5. wow wygladasz super, skromne neonowe dodatki rozswietlily calosc, szalenie mi sie podobasz.:))
    Od razu mysle jakby to na mnie wygladalo ale paski i moja szeroka ....nieeeeeeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo sie ciesze, ze ci sie podoba, a no wlasnie paski troche wymagaja pracy i wspolpracy u mnie najlepiej sie sprawdzaja te cieniutkie grubsze bardzo mnie powiekszaja :)

      Delete
  6. Witaj Aniu, no niestety czas szybko biegnie... kończą się wakacje, kończy się powoli lato, ale Ty widzę jeszcze w słonecznych tonacjach. Bardzo ładnie Ci w tym zestawie, no i Te Twoje piękne blond włosy... Pozdrawiam Cię serdecznie, u mnie też króluje jeszcze lato na poście i na szczęscie jest dzisiaj znów cieplej.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No u mnie to jeszcze bedzie cieplutko przez pewnien czas. Oj te wlosy to nie uwierzysz okropne sa nic z nimi nie mozna zrobic, bo sie nie uladaja i fruwaja wszedzie, co za zycie :)

      Delete
  7. Replies
    1. Dziekuje i ciesze sie, ze ci sie podoba.

      Delete
  8. Bardzo podoba mi się takie połączenie. Co do kolorów to chyba ten seledyn ma to do siebie, że na zdjęciach wychodzi bardziej jak żółty. U mnie też tak było. :)
    pozdrawiam Aniu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pamietam, ze ty tez sie meczylas z tym kolorem. Zolty tez ladny z ta szaroscia ale seledyn naprawde switnie wydobywa ta szarosc.

      Delete
  9. świetnie wyglądasz! idealnie połączyłaś paski :)

    ściskamy ;)
    k & a

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje ja tez was sciskam a szczegolnie pewnego malego przystojniaka :)

      Delete
  10. Świetne połączenie kolorów! Zapraszam do poczytania Jak wybrać zegarek? na moim blogu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje i bardzo chetnie poczytam, bo marzy mi sie jakis nowy zegarek.

      Delete
  11. Cudowny zestaw, pięknie to wyszło kolorystycznie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje, sama bylam zdziwiona, ze tak wszystko podpasowalo.

      Delete
  12. They look beautiful, Anna. I love the combination of colors and the softness of the whole set. You are young and attractive, an outfit very nice.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Josep you are so nice!!!! I love your comments :)

      Delete
  13. Niestety kończą się wakacje i powoli lato...wygladasz uroczo, świetnie Ci w neonach, balerinki przeurocze Aniu...pozdrawiam...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szkoda mi myslec, ze juz sie koncza. Jesien lubie wiec moze byc ale jak Zima przyjdzie to tak sie ciagnie i ciagnie....

      Delete
  14. Świetnie przełamanie smutnej szarości, bardzo mi się podobasz w tym zestawie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takie jasne szarosci do moich blond wlosow sa trudnym tematem ale troche opalenizny i te neony spowodowaly cuda.

      Delete
  15. Bardzo ładny zestaw:)))u nas na razie wakacje:)))córka rozpoczyna rok akademicki w październiku:)))Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
    Replies
    1. No wlasnie u was w pazdzierniku, mowilam mojej corce i pozazdroscila :)

      Delete
  16. Zestaw absolutnie idealny! Fason, kolory, wszystko świetnie współgra!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje tez bardzo mi sie podoba, choc jak kupilam te buty corka krecila glowa po co mi. A mnie w glowie wlasnie taki outfit sie krecil :)

      Delete
  17. Replies
    1. Dziekuje, bo complement od bardzo pomyslowych dziewczyn :)

      Delete
  18. Love the pop of neon with the grey top and stripes:) Have a lovely weekend!
    ~Anne

    ReplyDelete
  19. Przepiękna spódnica i idealnie zestawiona z balerinkami. O torbie już nie wspomnę...:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ta torba to byl taki przypadek na przecenie po bezcenie :). Zastanawialam sie i dobrze, ze kupilam :)

      Delete
  20. Aniu! Nigdy nie powiedzaialmy, ze masz corke w wieku studenckim:) Sama wygladasz jakbys miala wlasnie pojsc na uczelnie!
    Piekne polaczenie kolorow, szary z neonami wyglada super!
    Pozdrawiam. ANka

    ReplyDelete
    Replies
    1. No dorobilam sie jakos haha :) Obiecuje, ze bylm juz w odpowiednim wieku kiedy zaszalm z nia w ciaze :). Smieje sie Aniu, bo po rodzicach udaje mi sie utrzymywac dlugo mlody wyglad i rozne smieszne sytuacje z tego wychodza.

      Delete
  21. ŚWIETNY BLOG :) <3 zapraszam do siebie WWW.JAGODABLOG.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  22. rewelacyjny zestaw!!! te neonowe dodatki dodały całości świeżości i oryginalności!
    Aniu ja też tak mam, że jak coś lubię, to jestem temu wierna:)
    hehehe, mój syn też nie wykazuje entuzjazmu jeśli chodzi o szkołę;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja czasami probuje zdrad ale wracam do tych pierwszych milosci :)

      Delete
  23. Bardzo spodobał mi się Twój styl. Również jestem blogerką i niedawno otworzyłam swój sklep odzieżowy. Podsyłam link, może znajdziesz coś dla siebie :) www.tinycarrie.pl

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chetnie zagladne kto wie moze cos mi sie spodoba

      Delete
  24. Ten neon z szarością wygląda wręcz bosko!
    Aniu zainspirowałaś mnie tymi kolorami, bardzo mi się podoba!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olu do duzy complement dla mnie, bo to ty mnie zawsze inspirujesz :)

      Delete
  25. wlasnie odkrylam Twojego bloga :) czytam notke i sobie mysle ta babka ma dziecko w wielu studenckim, nie no szok! swietnie wygladasz :)

    zapraszam do obserwowania :) ja juz obserwuje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taki komentarz to jak muzyka dla mojego ucha :)

      Delete
  26. już wielokrotnie wyrażałam zachwyt na temat Twych włosów, ale to nic, wyrażę raz jeszcze: piękne masz włosy, bardzo zadbane, lśniące, i pięknie Ci w tym kolorze.
    A zestaw- cały bym skradła ;) i ubrała, bo jest bardzo w moim guście! Wszystko dobrane idealnie, łącznie z dodatkami. Masz bardzo bardzo dobre wyczucie kolorów i stylu. Jestem zachwycona!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aniu przyjmuje ten komentarz jako cudowny komplement :)a wlosy.... no chcialabym byc brunetka naprawde :)

      Delete
  27. Wygladasz fantastycznie! Wszystko do siebie pasuje i swietnie lezy!
    Zawsze gdzies mi chodzil po glowie wyjazd do USA, kocham slonce na Florydzie! Ale chyba nic z tego nie bedzie, formalnosci ciezko przeskoczyc! Generalnie - wzdycham i zazdroszcze! :D
    :) Zapraszam tez do siebie, a moze poobserwujemy? Byloby mi bardzo milo! Daj znac, na pewno odklikam.
    <3
    Gosia
    http://pearlinfashion.blogspot.co.at/2013/08/still-summer-in-sicily.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja mam wielka nadzieje, ze w koncu dostaniemy wstep bezwizowy. Zapraszam do siebie co prawda ja daleko od Florydy ale blisko Las Vegas :)

      Delete
    2. Dziekuje za mily komentarz! Na pewno bede zagladac czesciej! :) Rowniez obserwuje!

      Delete
  28. bardzo mi sie podoba:)
    a torebka jest po prostu genialna!!
    w ogóle bardzo fajny blog:)

    pozdrawiam i zapraszam do wspólnej obserwacji:)

    ReplyDelete
  29. Zestaw na TAK, TAK, TAK. Bo szary, bo fajne kolorowe akcenty, bo Ty :D
    Rok szkolny mojego dziecka za chwilę - dopiero co kupiłam mu zestaw książek, a kompletowanie reszty wyprawki szkolnej dopiero przed nami(jak zawsze na ostatnią chwilę!)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No wcale mnie nie dziwi, ze ci szarosci wpadly w oko :):):)

      Delete
  30. Strój prosty, codzienny, ale przy tym bardzo stylowy :) Podoba mi się :)

    Pozdrawiam,
    Ania z tripleAworks.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo mi milo, ze ci sie podoba ta stylizacja :)

      Delete
  31. Replies
    1. Musze przyznac, ze to jest tez bardzo lubie ta stylizacje.

      Delete
  32. Prześliczny zestaw! Interesująco wszystko dobrałaś, wyglądasz pięknie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asiu, dlugo nie moglam znalezc butow bo wszystko mialam i w glowie wizje :)

      Delete
  33. W neonach też nam ślicznie, cóż poradzić :) Ja też zawsze po czasie miewam rzeczy, nie tylko z powodu opatzrenia się, ale też z powodu przecen i dobrze mi z tym :)

    A tak poza tym to szczęsliwaprawe4dziestka dokonała "szczęśliwie" zmiany nazwy bloga, w związku z czym poszła w piguły u wszystkich swoich koleżanek :( Uprasza się więc uprzejmie dodać nieszczęsną, na powrót w zacne miejsce blogów, do których się czasem zagląda czy coś w tym stylu,bo znowu będzie tam co czytać mam nadzieję :) Pozdrawiam :)
    to nowy adres
    http://mojarodzinakochana.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaraz cie kochana dodam do siebie i milo, ze jestes i nie ucieklas :)

      Delete
  34. PIęknie zestawiłas całość z neonowym oddatkiem!
    zapraszam na konkurs:))))

    ReplyDelete
  35. kolory są wspaniałe i wyglądasz prześlicznie ♥
    z przyjemnością obserwuje:*
    Ola

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje Olu ja zaraz pojde popatrzec do ciebie :)

      Delete
  36. wyglądasz tak... amerykańsko... :) idealna kombinacja kolorów :)

    zapraszam i obserwuję koniecznie! :*
    www.thevelvetlady.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. A mnie w Ameryce zawsze mowia jestes tak a europejska :) chyba jestem gdzies po srodku zabralam najlepsze z obu swiatow.

      Delete
  37. Bardzo fajna interpretacja połączenia neonów ze stonowanymi odcieniami :)

    PS: Wyglądasz na bardzo pozytywną osobę! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje za przemily komentarz i zgadza sie staram sie miec optymistyczne nastawienie do zycia.

      Delete
  38. Tez ma rzeczy, ktore nosze latami nie patrzac na mode bo czuje sie w nich rewelacyjnie! A mix zoltego z paseczkami bardzo na TAK :)

    xxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Karolina, jak tam zycie w NYC, mialam okazje byc w tym ogromnym miescie wiele razy. Powodzenia we wszystkim!

      Delete