Sunday, September 23, 2012

Just Some Colors

Dopisek, musialam dopisac, bo widze, ze sie pytacie tu jest link na ten oryginalny NASZYJNIK i poprawilam pisownie. Wybaczcie ale rozne sa formy pisania nazwy tego naszyjnika ale teraz jest ta poprawna tak jak w oryginale.

Czy macie takie miejsca w swoim domu, ktore czekaja cierpliwie az w koncu zostana zauwazone i posprzatane? Taka byla wlasnie moja sobota pelna pracy nad odkladanym zajeciem. Postanowilam w koncu zabrac sie za posprzatanie schowka pod schodami i szafy, ktora miala sluzyc do przechowywanie ubran bylego zezonu a stala sie skladzikiem wszystkiego. Nawet nie wiecie ile razy sobie obiecywalam, robilam liste a jak przychodzilo co do czego to mialam zawsze wymowke a noga wpychalam nastepne skarby i zamykalam drzwi. Donosze wiec, ze zrobione, zorganizowane i posprzatane. Czuje sie jakbym dokonala wielkiego czynu ale siedzialo mi to na sercu od wielu miesiecy. Mam teraz miejsce na moje ubrania letnie a do mojej garderoby przenosza sie wszystkie zimowe ubrania. U nas jeszcze temperatury bardzo wysokie jutro ok 30 stopni ale to juz ostanie takie fale. Zapowiedziano powazne ochlodzenie brrrrr.
Corka moja bardzo dziekuje wam za przemile komentarze a po cichu sie pochwale, ze dostalam zmowienia od jej kolezanek na uczesanie wlosow :). Pisze tez przepis na ciasto dyniowe, pare osob prosilo a powinnam byla napisac w poprzednim poscie.
Pumpkin Bread
3 i 1/2 cups maki, 3 cups  cukier, 2 cups dyni, 1 cup olej, 2/3 cup woda, 1 lyzeczka cynamon, 1 lyzeczka zmielonej galki muszkatalowej, 1 lyzeczka soli,  2 lyzeczki sody, 4 jajka.
Wszystko razem zmiksowac dosyc dobrze. Wyjdzie dosc sporo a ciasto bedzie geste i lejace. Napelnic jakie sie chce foremki dobre wychodza tez mafinki i piec w temperaturze 175C 
1 cup = 235ml
Dynie ja kupuje juz w puszczce ale w Polsce wiem, ze nie ma wiec musicie sami ugotowac i zmielic powinna byc z niej papka dosc gesta nie lejaca. Nie pamietam, ktory cukier jest slodszy czy ten w USA czy ten w Polsce ale ktorys jest slodszy. Ja nie dodaje tyle wody co w przepisie, bo mi za lejace ciasto wychodzi. Dodaje tez wiecej ilosciowo cynamonu niz w przepisie, wole mocniejsze. Ciasto to robilam juz miliony razy i za kazdym razem wyszlo a nie mam dobrej reki do ciast. Dobre jest tez z orzechami, bakaliami, mozna tez polac polewa jaka wam sie podoba lub z masa sernikowa. Ja lubie taka podstawowa wersje i wtedy podaje z lodami wniliowymi. Ciasto jest bardzo wilgotne i dobrze sie zamraza, wychodzi z tego przepisu podwojna porcja. Robilam je w Polsce i robia je tez moje kolezanki i tez im ladnie wychodzi.

Dzisiejsza stylizacja to przede wszystkim kolory i moj nowy nabytek naszyjnik czyli popularny wsrod blogerek bubble necklace. Dlugo sie zastanawialam czy kupic oryginalny czy kopie. Wygrala kopia dziesiec razy tansza :) i moglam kupic trzy kolory i nawet nie zblizylam sie do ceny oryginalu :):):). Milego nadchodzacego tygodnia!





 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fotograf BK corka :)


Zazielenilo sie ostatnio na blogach tak wiec i u mnie znak wyroznienia umieszczam. Otrzymalam go juz drugi raz ale w pierwszym podejsciu nie wiedzialam dokladnie co zrobic wiec teraz korzystajac z okazji nadrabiam zaleglosci. Przesympatyczne dwie blogerki, ktore mnie wyroznily to: http://szczesliwaprawie4dziestka.blogspot.com/ i http://fashionf-ever.blogspot.com/ . Szczesliwaprawieczterdziestka prowadzi swoj blog od niedawna ale oprocz stylizacji znajdziecie duzo przemyslen autorki z bardzo lekkim piorem :). Niejednokrotnie wciagnela mnie w rozne wspominki lub zaszkoczyla czyms nowym. Ciesze, ze ja znalazlam :). Druga z blogerek zaczela swojego bloga w prawie takim samym czasie jak ja. Odnalazla mnie i nominowala ale jak juz wczesniej pisalam nie wiedzialam jak sie do tej nominacji zabrac. Zapraszam na jej bloga pelnnego ciekawych pomyslow i zabawy z moda. Na koniec nie bede nikogo nominowac, bo bym tu liste cala wypisala a i wiele osob juz bylo nominowanych. Jak ktos chce to zapraszam do zabawy i powolania sie na mnie :). Nie bede sie powtarzac z siedmioma zwierzeniami, bo zrobilam to juz w poprzednim poscie :).

 

53 comments:

  1. Świetny miks kolorystyczny :)
    A co do nominacji to jak najbardziej zasłużona :)

    ReplyDelete
  2. Naszyjnik śliczny. Też rozglądałam się za takim.Widziałam piękne na EBay( podróbki) cena naprawdę niska. Mam upatrzone aż trzy i nie mogę się zdecydować który, tak mi się wszystkie podobają:-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jedno co moge doradzic to badz ostrozna. Niektore sa bardzo lipne i zaraz sie rozsypuja, moze kup jeden a potem jak w miare solidny to nastepne kolory. Ten orginalny jest bardzo solidny i ciezki mysle, ze szyja by mnie bolala. Moje sa lekkie i troche ktrotsze ale dorobilam lancuszek.

      Delete
  3. przepiekne kolorki twego zestawu i naszyjnik, mowiac szczerze jestem troche do tylu bo pierwszy raz widze takie cudo! jako spodnicomaniaczka od razu ta twoja wpadla mi w oko! spostrzgawcza jestes! :) odrobinke podcielam i nieznacznie kolor zmienilam, dzieki i sciskam cieplutko!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wlosy bardzo mi sie podobaja a kolor wyszedl odpowiednio do sezonu :)

      Delete
  4. oj mam tak, mam, pewne rzeczy do zrobienia odkładam na później, bo ciężko się zmobilizować ! Przypomniałaś mi tym postem, że mój komandor prosi się o posprzątanie i posegregowanie, bo wrzucam tam wszystko jak leci, a potem nie mogę nic odszukać, tylko 'ryję' między półkami ;). Gratuluję chęci i poskromienia schowka ! :D
    Piękny kolorystycznie zestaw,a w szczególności baaardzo mi się podoba paskowa spódnica no i buty ! Cudowne ! I dobrze zrobiłaś z tym naszyjnikiem, czasem nie warto tracić kasy na oryginały, gdy kopie niczym się od nich nie różnią !
    Przepis na ciasto smakowicie wygląda, żałuję, że ja z tych co nie mają ręki do wypieków, jedyne co mi wychodzi zawsze to chlebek bananowy :D, a resztę zawsze spierniczę. Chociaż ... piszesz, że Ty też nie masz ręki do ciast,a dyniowe zawsze Ci wychodzi, więc hmm.... może się skuszę :D Tylko to gotowanie i mielenie dyni mnie przeraża, za dużo roboty ;-)))
    Pozdrowienia zasyłam z zimnej (buuu),acz słonecznej ( całe szczęście ;) ) wielkopolski !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przepis goraco polecam zawsze wychodzi i jeszcze nie slyszalam od nikogo, zeby nie wyszedl. Nawet w gorach gdzie obecnie mieszkam a gdzie przepisy trzeba zmodyfikowac, bo sie nie pieka moj tez wychodzi bez przerobek :).

      Delete
  5. A lovely outfit, I love the colors. The necklace is very pretty. Today if you are, right? :)

    http://sensecorbata.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Josep :) yes, that's me in the pictures.

      Delete
  6. Świetnie wyglądasz, naszyjnik jest rzeczywiście piękny! A co do ciasta dyniowego, nigdy nie próbowałam, także wszystko przede mną :)

    ReplyDelete
  7. oddaj naszyjnik! poluję na niego od roku :( a poza tym pięknie wyglądasz, udana stylizacja :)

    ReplyDelete
  8. Wygladasz ślicznie! A naszyjnik jest cudowny! (ja bym w życiu nie zgadła, że to jest kopia :-P )

    ReplyDelete
  9. Mnie tez kusi ten naszyjnik, bardzo mi sie on podoba i moze w koncu go kupie.
    U ciebie swietnie ozywia caly zestaw.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja tez robilam podchody i juz mialam kupic ten z JCrew ale mielsmy craft show i tam byla cala polka wszystkie kolory i mozna bylo zobaczyc jak sa wykonane. Te z ebay ze slyszenia moga byc bardzo tandetne.

      Delete
  10. Gratuluję wyróżnienia,ale przede wszystkim gratuluję wykonanej pracy w moim domu wiele kącików czeka:)))Śliczny zestaw a naszyjnik robi wrażenie:))Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  11. Gratuluję wyróżnienia! Naszyjnik rzeczywiście jest śliczny; oryginalny i zabawny. Bardzo podoba mi się też torebka i Twoje cudowne(!) włosy! Co do porządków, to wzbudzasz we mnie wyrzuty sumienia, bo moja (posprzątana na początku lata) szafa, znów pełna jest skotłowanych ciuszków, więc muszę ją jakoś ogarnąć przed jesienią...^^ Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowego posta z... Niespodzianką na końcu^^;)

    ReplyDelete
  12. Dziękuję bardzo,za przepis:-)
    Mam tylko pytanie jak długo piec to ciasto, Około godzinki? ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiesz wszystko zalezy od foremki jak gleboka, bo takie glebsze to godzinka. Ja probuje na patyczek jak wychodzi suchy to znaczy, ze juz upieczone. Jesli zrobisz to jestem bardzo ciekawa czy ci smakowalo. To moje jest dosc slodkie, bo tu sie je wszystko przeslodzone ale tak jak pisze nie moge sobie przypomniec, ktory cukier jest slodszy, zeby ci doradzic czy zmniejszyc, czy zwiekszyc ilosc curkru. Czasami dam mu polezec dzien w lodowce wtedy jest jeszcze wiglotniejsze i smaki sie dobrze zmaseruja.

      Delete
    2. No tak właśnie sobie pomyślałam,że najlepiej będzie sprawdzić wykałaczką:-) Lubię słodkie ciasta bo tak jakoś mi się wydaje,że jak już sobie pozwolić na słodycz to na maksa:-))
      Osobiście używam do wypieków brązowego cukru i jest on rzeczywiście mniej intensywny w słodkości dlatego czasami daję go troszkę więcej w zależności od tego jaki efekt chcę osiągnąć:-)
      Jak tylko upiekę bo przepis już zabukowałam to natychmiast napiszę jak mi wyszło bo smakować będzie na pewno!!
      Dzięki jeszcze raz:-)

      Delete
    3. To jak lubisz slodkie to, to ciasto jest dla ciebie, nie wiem jak z cukrem brazowym w tym przepisie nigdy nie probowalam zamieniac.

      Delete
  13. Aj tam stylizacje, takie tam ubraniowe hity lub kity u mnie:) Dzięki za miły opis mojego bloga, a Ty widzę wybrałaś sobie ciekawe połączenie kolorów.Przyznam ze wiele rzeczy przychodzi mi do głowy dopiero wtedy kiedy zobaczę je na kimś-tak jak dzisiaj na Tobie:)Naszyjnik bardzo intrygujący, w ogóle nie wiem co to ta nazwa co napisałaś, chyba poszukam z ciekawości, ale włosy.... są cuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuudowne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wygoogluj jest ich pelno ten orginalny pochodzi ze sklepu JCrew. Ja poluje tez na turkusowy ale nie kupilam tym razem kupie na lato. A teraz mam czerwony, czarny i ta brzoskwinia, ktora tak naprawde jest corki wyborem.

      Delete
  14. Ja jestem zacofana, albo za mało blogów przeglądam, ale pierwsze słyszę o tym naszyjniku! Niemniej jednak stwierdzam, że wygląda smakowicie! Dosłownie:D
    Mix kolorków bardzo mi się podoba. Sama mam coraz większą ochotę na takie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie jestes :) on jest popularny wsrod amerykanskich blogowiczek, nie widze go czesto gdzie indziej. Ostatnio nawet zakladaja podwojne kolory. Ja jednak mysle, ze to zaduzo jak dla mnie. Ten szyjnik jest tak wielki, ze jeden na szyji mi wystarczy :). To ja sie bardzo ciesze, ze ci kolory chodza po glowie zgaduje wiec, ze zaczna sie kolorowe stylizacje u Sivki :).

      Delete
  15. Ślicznie wyglądasz, naszyjnik cudny. Dziękuje za przepis na ciasto dyniowe, zrobie, może mi się uda....ja też w sobotę robiłam porządki, wymiana letnich rzeczy na jesienne, co do pogody to u mnie też ma być ładny tydzień ale już czuć jesień w powietrzu a ranki i wieczory zimne....pozdrawiam ...

    ReplyDelete
  16. teraz dopiero widzę,że mi umknęły zdjęcia Twojej córci...jak to się stało?
    wyglądała przepięknie,z klasą!
    tak samo zresztą jak Ty tutaj :)
    odnośnie dyni,to najbardziej lubię zupę dyniową z pestkami dyni prażonymi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No to kochana wyzywam cie na gotowanie i opbublikowanie zdjec z przepisem na twoim blogu. Jestem bardzo ciekawa tej zupy :)

      Delete
    2. mam chyba tę zupę na drugim blogu osobistym
      przeszukam go i ci pokażę :)
      w tamtym roku miałam ogród pełen dyni,teraz nie :((

      Delete
  17. O tak kolory to co lubię najbardziej, naszyjnik piękny :)

    ReplyDelete
  18. Ja tez do tylu z bubble naszyjnikim jestem...i co to za sklep nn? Dlaczego ja o nim nic nie wiem? Nie uczysz mnie to skad mam wiedziec? U mnie tez bedzie czy znowu wybrane stany i punkty? Kolorki takie nasze:) Wiesz,wydaje mi sie,ze cukier slodszy w Polsce...bo cos mi sie majaczy,ze przepis na brownies w Polsce robilam i cos bylo nie tak.Reki sobie nie dam uciac ale wydaje mi sie,ze za slodkie cholerstwo wyszlo.Brazowy cukier jak najbardziej moze byc,bo dyniecznik lubi te same przyprawy co pierknik a zatem molasa jak najbardziej moze byc(to jedyna roznica w obu cukrach).
    M.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wszystko juz wiesz :), dzieki za podpowiedz :)

      Delete
  19. moja łazienka aż się prosi by ją posprzątać :)

    ReplyDelete
  20. Dzięki za przepis na ciasto! Oj, tez tak mam, że niektóre kąty leżą odłogiem i budza moje wyrzuty sumienia! a ja tylko na nowo z tygodnia na tydzień przepisuję je na nową listę niezbędnych do zrobienia rzeczy! Nie dziwie się, że wreszcie po dokonaniu dzieła ulga spłynęła na ciebie jak łaska z Nieba, o widzisz jaki talent do układania włosów ujrzał światło dzienne? :) gratuluję!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj ja mam bardzo dluga liste niedlugo mnie przygniecie swoim ciezarem :)

      Delete
  21. I like the photography! Tell the person who's taking your pictures that they did a god job! ;)

    ReplyDelete
  22. Swietne kolory,naszyjnik cudowny...lubie takie cacka;-)
    o tak mam kilka par z tej firmy i są bardzo, bardzo wygodne
    pozdrawiam i zapraszam na nowy post
    Ewa

    ReplyDelete
  23. naszyjnik jest rzeczywiście niesamowity!!! cała mi się podobasz w tej stylizacji...włosy przepiękne!!!

    ReplyDelete
  24. Super zestaw ...świetne kolory i piękny naszyjnik:)Twoje włosy są ozdobą każdej stylizacji !
    A jeśli chodzi o porządki, to u mnie zawsze się coś znajdzie, dosłownie każdego dnia abym tylko chciała szmatka machac...haha;)))pozdrawiam

    ReplyDelete
  25. Ajjjjjjjjjj... z tymi "zapomnianymi" miejscami też tak mam i podzielę Twoje zdanie. Jak już człowiek się odkuję to na duszy lżej :D
    Wyglądasz pięknie a naszyjnik cudowny, i też bym wolała kupić trzy nieoryginalne :P :D

    PS. Zakupiłam książkę Igrzyska Śmierci i właśnie zabieram się za jej czytanie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No to teraz czekam :). Jestem bardzo ciekawa twoich wrazen. Ja nie moglam sie oderwac podobala mi sie ta seria duzo bardziej niz saga o Belli i Edwardzie. Film tez uwazam byl bardzo dobrze zrobiony poza malymi szczegolami.

      Delete
  26. Usunelam przez przypadek komentarz bardzo cie kochana przepraszam.

    różowa szminka

    śliczny naszyjnik

    ReplyDelete
  27. Naszyjnik jest rewelacyjny. Cudowny.

    ReplyDelete
  28. oejku ten naszyjnik jest rewelacyjny! b. dobra stylizacja

    ReplyDelete
  29. świetnie wyglądasz, naszyjnik rzeczywiście jest interesujący ;)
    poprawna pisownia to jednak: oryginał, nie "orginał"
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojej, dzieki za poprawke. Tyle razy sprawdzam i czytam i prosze wkradlo sie. To dlatego, ze slowo to po angielsku pisze sie original :) a ja pisze wylacznie po angielsku juz od wielu, wielu lat ale bardzo sie staram. Czasami wymyslam slowa :).

      Delete
  30. naszyjnik jest genialny, jeden element a taki niesamowity efekt! super

    ReplyDelete