Thursday, June 14, 2012

Little Surprise Mala Niespodzianka

W tym tygodniu bylam w LA, taka krotka wizyta. Podczas lunchu wstapilismy z przyjaciolmi do malej arabskiej knajpki. Oczom nie moglam uwierzyc panowie pracownicy ogladali mecz Polska-Rosja. Odrazu zostalismy najlepszymi przyjaciolmi kiedy chlopaki zdeklarowali kibicowanie polskiej druzynie :) . Dzis prezentuje wam bluzke, ktora juz od kilku lat gosci w mojej szafie i jeszcze troszke tam pomieszka. Uwielbiam ja za wykonczenie wokol szyji. Mam pare takich rzeczy, z ktorymi bedzie mi trudno sie rozstac poprostu nigdy sie nie nudza. Milego
nadchodzacego weekendu!

















POLSKA GOLA!!!





 

Fotograf BK corka








28 comments:

  1. bedziesz się śmiała,ale co to jest LA?
    zaskoczyłaś mnie z tym meczem,ale to miłe....kto by pomyślał :))
    wyglądasz pięknie,jak kobieta z klasą!!! ja nigdy nie potrafię takiego efektu uzyskać,a Tobie to przychodzi bez trudu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gosiuuuuuu ja u ciebie na blogu widzialam wiele kreacji typu dama byc :). Popatrz jak to jest, ze ja tobie zazdroszcze kreatywnosci i tych cudow, ktore wynajdujesz w sh. To co jutro przed telewizory juz sie denerwuje.

      Delete
  2. Wyglądasz pięknie jesteś nie zwykle elegancką kobietą. Panowie którzy kibicowali Polskiej drużynie też są moimi przyjaciółmi:)))ja też nie wiem co to jest LA Pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. Pięknie wyglądasz, śliczny kolor bluzki, świetna torebka, masz piękne włosy...jutro mecz ostatniej szansy, kibicuje....pozdrawiam i miłego weekendu...

    ReplyDelete
  4. Dziewczyny domyślam się, że LA to Los Angeles ;) Przepięknie wyglądasz, bardzo elegancko :)

    ReplyDelete
  5. Patrycjo, masz racje LA to Los Angeles. Wybaczcie mi dziewczyny, ze nie wyrazilam sie jasniej.

    ReplyDelete
  6. sa takie rzeczy, ktore z trudem opuszczaja nasza szafe, sa ponadczasowe! I bardzo dobrze! chyba rozumiem twoj sentyment do bluzki, tez bym ja kochala bez wzgledu na zmieniajace sie trendy, taki detal, wykonczenie pod szyja stanowi o jej pieknie! to jest to- niby prosta, nic nadzwyczajnego, a jednak... do tego kolorek! caly moj!
    Dobrze, ze zremisowalismy ten mecz!
    I "zazdraszczam" wypadu do LA, ja nigdy nie wychylilam nosa spoza Europy, ale wszystko przede mna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odpowiedzialam ci wczesniej i gdzies sie ukrylo w sieci wiec jeszcze raz. Namawiem goraco na wychylenie nosa z Europy i zapraszam do siebie. Ameryka to piekny kraj i kontynent bardzo atrakcyjny do zwiedzania.

      Delete
  7. doskonale Cię rozumiem! też mam takie ciuchy! a tę bluzkę, to bym Ci podebrała:))) śliczna jest! spódniczka też świetna! fajnie całość skomponowałaś:) kibicem jestem zagorzały, więc pozdrawiam panów z arabskiej knajpki:)))

    ReplyDelete
  8. Przepiękna spódnica - na widok beżu (i szarości) zawsze będę wzdychać zachwycona! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. A wiesz ja ja tez bardzo lubie swietnie sie nosi, pierze i do wszystkiego pasuje. A taka biedulka wisiala na wieszaku w sklepie takie nic a tak sie fajnie sprawdza :)

      Delete
  9. Witam się:-)
    Bardzo fajny blog,świetne kreacje,figury,widoki.....reszta na bieżąco:-)))
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  10. ładny zestaw:) jesteś piękną kobietą, też tak chcę wyglądać i czuć się w Twoim wieku:) widać, że jesteś pogodną osobą aż Ci zazdroszczę! pozdrawiam

    ReplyDelete
  11. Cudownie, że zagranicą kibicują naszym Polakom..xD
    Świetne uczucie.
    Piękna z Ciebie kobieta !!!
    A już u nas nowa notka "Efektowna i ekspresowa regeneracja paznokci" oraz zdjęcia po ukończonej kuracji !!!
    Buźka:*

    ReplyDelete
  12. masz cudowne włosy:) spódnica też mi się bardzo podoba:)

    ReplyDelete
  13. aniu, to ja, wiesz kto, buziaczki

    ReplyDelete
  14. Wyglądasz świetnie, bardzo kobieco!
    -Doris

    ReplyDelete
  15. dzieki za odwiedziny, apropos tweg komentarza: tak u nas ostatnio zwolnienia sa na porzadku dziennym, nie zna sie dnia ani godziny, niemal codziennie ktos s kolegow odchodzi, ja jakims cudem trwam :) ale teraz byla grubsza sprawa, bo wylecial w trybie natychmiastowym najglowniejszy szef ( generalny dyrektor na Belgie i Europe ) stad taki naglsped byl, pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj to strach pewnie wszystkich przelacial. U nas to samo zwolnienia, firmy cienko przeda :(. Mam nadzieje, ze szczesliwa gwiazda bedzie ci swiecic i zwolnienia cie omina.

      Delete
  16. Witam i pozdrawiam serdecznie:-)
    Zapraszam tez do mnie na coś pysznego:-)

    ReplyDelete
  17. bardzo pozytywny blog :)zapraszam do nas na bloga :)

    ReplyDelete
  18. Promiennie wygladasz!
    Bluzka swietna ,zdecydowanie to Twoj kolor :)

    ReplyDelete
  19. spodnica pięknie podkreśla kształty ;)
    całość bardzo kobieca..super!

    ReplyDelete
  20. Kolor bluzki mega Ci pasuje wyglądasz ślicznie :)

    ReplyDelete
  21. Świetnie wyglądasz - stylowo i kobieco :) Co do wypadu do LA - zazdroszczę ;) To miasto ma taki fajny wielkomiejski klimat.
    Mecz z Rosją również oglądałam - panowie z knajpki musza fascynować się Euro 2012 :D

    Pozdrawiam,
    Joanna z THE VIOLIN STYLE

    PS. U mnie również jest nowa stylizacja (z ciekawymi butami :D) + konkurs; będzie mi miło jak zajrzysz :))

    ReplyDelete
  22. Wyglądasz ślicznie :) idealny fason spódnicy dla Ciebie :) pozdrawiam

    ReplyDelete